پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
از فعال فرهنگی به کسب و کار فرهنگی

از فعال فرهنگی به کسب و کار فرهنگی

- 1402/09/06

در راستای بررسی و رفع موانع تولید شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی از سرزمین هنری رسانه‌ای سورنا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای بررسی و رفع موانع تولید شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی از سرزمین هنری رسانه‌ای سورنا بازدید کرد.

لطفی و لبیب در خصوص فعالیت این سرزمین به تمرکز بر روی فرهنگ‌سازی در بدنه نوجوانان تاکید کردند و پرداختن به موضوع مسئولیت اجتماعی را در این مجموعه مهم و از رسالت‌های خود عنوان کردند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: توجه به مقوله فرهنگ از جمله مزیت‌های مهم استان خراسان رضوی بوده که در این مدت مغفول بوده است.

وی افزود: آنچه ما از روز اول در این دوره مدیریتی به آن توجه کردیم پرداختن به مسئله صنایع خلاق فرهنگی و زیارت بوده است.

مسعود میرزائی شهرابی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فعالان فرهنگی که جهادی عمل می‌کنند به اقتصاد گره بخورند و به کسب و کارهای فرهنگی تبدیل شوند و در این مسیر از ابتدای سال 1401 تا این لحظه رشد بسیار خوبی در جذب شرکت‌های فرهنگی و زیارت داشته‌ایم.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.